Ministerstwo Zdrowia wraz z Centrum e-Zdrowia uruchomiło aplikację mobilną mojeIKP, która umożliwia dostęp do wybranych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta poprzez smartfon z dostępem do internetu.
Można ją pobrać na telefon z systemem operacyjnym Android z Google Play(Otworzy się w nowej karcie) lub iOS z AppStore(Otworzy się w nowej karcie).
Z mojeIKP może korzystać każdy obywatel, który posiada profil zaufany, e-tożsamość w jednym z wybranych banków lub e-dowód. Aplikację mobilną mogą aktywować także osoby, które do tej pory nie logowały się na swoim Internetowym Koncie Pacjenta.
Aplikacja mojeIKP oferuje najważniejsze funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta za pośrednictwem telefonu komórkowego, tak aby dostęp do nich był zawsze pod ręką. W pierwszym etapie wdrożenia aplikacji udostępnione zostały najbardziej przydatne dla użytkowników funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta oraz te, związane z walką z COVID-19. W kolejnych miesiącach planowany jest dalszy rozwój aplikacji. Docelowo będzie ona wspierała różne procesy w ochronie zdrowia dotyczące obywateli i pomagała im w zarządzaniu sprawami zdrowotnymi.
Pełny zakres Internetowego Konta Pacjenta dostępny jest nadal poprzez zalogowanie się na stronie www.pacjent.gov.pl(Otworzy się w nowej karcie).
Treść informacji Centrum e-Zdrowia:proszę pobrać>>>>>