Adres:
91-473 Łódź, ul. Julianowska 12
tel: +48 42 657 30 38
12 maj

Warto wiedzieć. Aplikacja mobilna mojeIKP już dostępna w App Store

Centrum e-Zdrowia poinformowało o udostępnieniu mobilnej aplikacji mojeIKP, która daje dostęp do wybranych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta.

Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z App Store(Otworzy się w nowej karcie) na telefony z systemem operacyjnym iOS, a już wkrótce będzie też dostępna w sklepie Google Play na urządzenia z systemem Android.

Pierwsza aktywacja aplikacji mojeIKP na telefonie wymaga zalogowania się profilem zaufanym lub kontem w określonym banku, który oferuje usługę mojeID (PKO BP, Pekao S.A., Bank Spółdzielczy, BOŚ Bank). Można też skorzystać z e-dowodu. Każde następne logowanie odbywa się już za pomocą kodu PIN, który należy ustawić po zainstalowaniu aplikacji.

Podstawowe funkcjonalności aplikacji mojeIKP:

  • e-rejestracja na szczepienie przeciw COVID-19
  • wykupienie leku w aptece bez konieczności podawania numeru PESEL, wystarczy dać farmaceucie do zeskanowania kod QR
  • szybki i wygodny dostęp przez telefon do e-recept i e-skierowań bezpośrednio z otrzymanego powiadomienia PUSH
  • możliwość sprawdzenia dawkowania przepisanego leku
  • możliwość sprawdzenia, kiedy i gdzie odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania
  • pobieranie e-recept i e-skierowań w formie pliku pdf, który można przesłać bliskim lub pracownikom medycznym mailem lub SMS-em.

Treść informacji: proszę pobrać>>>>>